Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
W dniu 19 stycznia 2024 r. weszło w życie rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 16 stycznia 2024 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wzoru wniosku o wypłatę dodatku osłonowego (Dz. U. z 2024 r., poz. 59).
przysługuje za okres od 1 stycznia 2024 r. do 30 czerwca 2024 r.,
jest wypłacany jednorazowo w terminie do dnia 30 czerwca 2024 r.,
wniosek składa się do dnia 30 kwietnia 2024 r. (wnioski złożone po 30 kwietnia 2024 r. pozostawia się bez rozpoznania).
Wniosek o wypłatę dodatku osłonowego składa się w formie:
papierowej w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowie Podgórnym, ul. Poznańska 94,
elektronicznej za pośrednictwem Portalu ePUAP - jako pismo ogólne do urzędu.
WAŻNE: Wnioski i załączniki do wniosku składane w postaci elektronicznej opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP.
Informacje udzielane są pod numerami telefonów: 61 89 59 340, 61 89 59 336, 61 89 59 337, 61 89 59 329.